GPZ Centrum
  • GPZ Centrum B.V.
  • Diensten
    • Persoonlijke verzorging
    • Verpleging
    • Begeleiding individueel
    • Huishoudelijke hulp
    • Palliatieve Zorg
  • Zorgaanvraag
  • In- en uitsluitingscriteria
  • Gedragscode
  • Privacyverklaring
  • Klacht
  • MIC Meldingen
  • Cliënt onderzoek
  • Intranet

Melding Incident Cliënt of Medewerker

Bij het verlenen van zorg of het behandelen van cliënten kunnen handelingen (bijna) fout gaan of anders lopen dan verwacht. We spreken dan van een incident.

De wettelijke definitie van een incident is: een niet beoogde of onverwachte gebeurtenis die betrekking heeft op de kwaliteit van de zorg, en heeft geleid, had kunnen leiden of nog zou kunnen leiden tot schade bij de cliënt’.

Zorgmedewerkers zijn verplicht om incidenten te registeren.
GPZ Centrum biedt voor haar cliënten en medewerkers hier een registratiesysteem voor.

Medewerkers moeten hierna de melding verder registreren in Nedap.



​

Bedrijfs info

GPZ Centrum B.V.                                                                                                                                                         WTZi toelating: CIBG / TZi 24843.2
KvK 69777470                                                                                                                                                                AGB Code: 75752984

Hullenbergweg 413 unit 3.02
1101CS Amsterdam Zuid-Oost


Contact:
​Info@gpzcentrum.nl
Telefoon 085-066 43 43